POSTUP REKLAMÁCIE
Zákazník nás môže kontaktovať telefonicky alebo e-mailom na info@delicias.sk. Následne dohodneme ďalší postup pri vybavení reklamácie.
- Reklamovať môžete len tovar zakúpený v našom e-shope.
- Pre uplatnenie reklamácie tovaru je potrebné spolu s chybným tovarom zaslať aj vyplnený a podpísaný reklamačný protokol. Pre uznanie reklamácie je nutné doložiť aj kópiu faktúry. Reklamačný protokol si môžete stiahnúť na tomto odkaze.
- Reklamovaný tovar musí byť kompletný.
- Reklamácia bude vyriešená počas zákonnej lehoty v rozsahu 30 dní od obdržania žiadosti o reklamáciu.
- Kupujúci hradí poštovné náklady na zaslanie tovaru na reklamáciu
- Reklamáciu môžete podať písomne odoslaním reklamačného protokolu na adresu EMMAN s.r.o., Polianka 198, 907 01 Myjava alebo elektronicky odoslaním kópie vyplneného a podpísaného reklamačného tlačiva na adresu info@delicias.sk.